26 Nisan 2015 Pazar

M.A.C Kinda Sexy Lipstick






Herkese merhaba! Baharın kendini en güzel şekilde gösterdiği bu cıvıl cıvıl günde m.a.c in meşhur kinda sexysi ile kapınızı tıklıyorum. Eminim ki bu ruj hakkında çok şey duydunuz, özellikle Medcezir dizisinde Serenay Sarıkaya rengi olarak yazılınca bir de popularitesine ekstra puan yükledi. O zaman gelin bir de birlikte inceleyelim.



Rujun rengi bu şekilde, gösterebilmek adına en iyi ışığı yakalamaya çalıştım. Öncelikle şunu söylemeliyim ki ne kadar swatch yapılırsa yapılsın bu rujun her tende her dudakta duruşu kesinlikle farklı. Şeftalinin ve hafif bir pembenin senkronize oldugu bu renk benim çok açık renk dudaklarımda tam bir şeftali rengi olarak gözükmekte.


Kalıcılık olarak düşünücek olursak, kinda sexy benim ilk m.a.c mat rujum o nedenle kendi içinde kıyaslama yapamıyorum ama mat serisi dışındakilerden daha iyi bir kalıcılığa sahip. Renk dudaklarınızda gitgide solarak kayboluyor, yani çizgilere dolarak degil. Bir de mat olmasına ragmen gerçekten kremsi bir sürüme sahip. Bu iki durum benim için gerçekten çok önemli çünkü dudaklarım kuru ve bu durum beni ruj sürmekten soğutabiliyor, o yüzde kendini bana sevdirdi.


Dudaklarım kuru demişken, evet, çatlak ve kuru dudaklar bu rengi kullanmamalı. Ammaaaaa sizde benim gibi inatçıysanız :) diş fırçamızla yaptıgımız güzel bi peelingle ve lipbalmımızla biz de Kinda Sexy için hazır olabiliyoruz.


Peki siz ne düşünüyorsunuz Kinda Sexy hakkında? Gratis'te bulabildiğimiz wet'n wild iyi bir dupe ürüne sahipmiş. Uygun fiyatlı bir alternatif, kesinlikle şans vermeyi hakediyor. Hele ki biz öğrenciler için :) Bir daha ki yazıda görüşmek üzere, hepinizi kucaklıyorum!!!! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder