30 Mart 2015 Pazartesi

Lancome Tresor Femme Edp Bayan Parfümü



      Herkese Tünaydınlar! bugün ilk paylaşımımla karşınızdayım. Ne ile başlasam, ne anlatsam derken burnuma parfümümün kokusu geldi ve her yerde benimle olan bu ürünü sizinle paylaşmak için bir anda sabırsızlanıverdim :)

     Ben yıllarca Carolina Herrera 212 Sexy kullandım. Kullananlar bilir bu parfümü bırakmak gerçekten çok zor. Ama yolda yürüdügümüzde ne yazık ki 3 kişiden biri bu parfümü kullanır olunca bırakmak istedim. Çok uzun süren parfüm arayışım kozmetikte aşığı oldum marka Lancome Tresor ile son buldu!

    Öncelikle içerikten bahsedelim  'Trésor Eau de Parfum meyvalı çiçeksi oryantal uyuma dayalı romantik ve saran bir kokudur. Üst notasında şeftali, kalp notasında otto gülü, iris, alt notasında, sandal ağacı özü ve amber yer alır.'   
burdan da görüyoruz ki Tresor tam da çiçeksi kokular sevenler için muhteşem bir buluş! sıktıktan bir müddet sonra tatlı bir koku da almaya başlıyorsunuz. Meyve tatlılığı mı şeker tatlılığı mı diye sorarsanız eğer şekere daha yakın. Ama asla rahatsız edicek 'şeker var bunda' dedirticek boyutta değil, hatta ben fazla şekerli kokulardan oldukça rahatsızımdır. Tresor, içinde sandal agacı ve amberle hem kalıcılığı hem de cazibeyi yakalıyor. Böylece kullandığınız parfüm çokça soru, olumlu dönüş alıyor ve bu sizi mutlu ediyor :)

    Kalıcılık anlamında bakarsak daha çok esmerler için biçilmiş kaftan. Esmer arkadaşlarım üzerinde denediğimde kendi beyaz tenimden çok daha iyi performans sergilediğini gördüm. Nabız yerlerime önce vazelin sürüp uyguladığımda çok daha iyi sonuç alıyorum bu nedenle.

    Bir de bu güzel şişesi yok mu yahu.. insanın alıp odasında sergileyesi geliyor resmen. Ters piramit gibi olan bu şişe, kokusunu gölgede bırakacak güzellikte..



   90'lardan bu yana artık efsaneleşmiş Tresor'u mutlaka denemenizi öneriyorum! Tanıtımında gözleriyle aşka davet eden kadın Penelope Cruz var. Parfümü deneyip cazibeyi yakalayın ve mutlaka yorumunuzu bana iletin :)

   Görüşmek üzere! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder