27 Mart 2015 Cuma

       Herkese merhaba!

 Her ne kadar şuan koltuğumun üzerinde rahatça oturuyor olsam bile içimde kıpır kıpır bir heyecan var :) çünkü internet ve sosyal medya geçmişim, arkadaşlarımın bana zorla açtırdığı instagram ve twitter dan ibaretken şimdi bütün acemiliğim ile bir blog açma sevdasına giriştim. Pek cesaretli değilim, sebebi ise ''2015 te hala ne blogu açacaksın? komik duruma düşebilirsin!!'' gibi yorumlar almış olmam. Ama bir yandan da sen bu işin insanısın diyerek beni bu yazıya sürükleyen insanlar varken denemekten ne çıkar dedim. Velhasıl kelam amacım popularite veya benzeri değil o nedenle içim rahat :) Burada ki sıcak dünyaya adım atmak istememin sebebi ise içimizde ki güzellik ve bakım arzusu. Ben inanıyorum ki 2 3 kişi bile görse yazdıklarımı, birbirimizden çok farklı şeyler öğrenebiliriz. Başlangıcımı kozmetik ürünleri ile yapacağım ama amacım kozmetikten çanta cüzdana kadar giden bir dayanışma blogu kurmak. Umarım sizinle birlikte başarabilirim, başarabiliriz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder